Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.wheeler.com.pl z dnia 21-05-2018r.

 

 

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osobaprawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego [nazwa sklepu];

4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.wheeler.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

5. Towar – produkty prezentowane Sklepie Internetowym;

6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy [podmiotem prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.



II. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.wheeler.com.pl.

2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.3. Sklep internetowy, działający pod www.wheeler.com.pl, prowadzony jest przez Wheeler Polska Sp.z o.o. z siedziba w Majdan, ul.Równa 31,05-462 Wiązowna.

2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności

a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

 

2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;

b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

 

2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Wheeler Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.wheeler.com.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.



III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.

3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

3.4. Wheeler Polska Sp.z o.o. może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

b) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,

c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Wheeler Polska Sp.z o.o. za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię [nazwa prowadzącego].

3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Wheeler Polska Sp.z o.o..

3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Wheeler Polska Sp.z o.o.,

e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.



IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.wheeler.com.pl, dokonać wyboru towaru i jeśli jest to możliwe jego rozmiaru i koloru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) przedmiotu zamówienia,

b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c) wybranej metody płatności,

d) wybranego sposobu dostawy,

e) czasu dostawy,

 

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Wheeler Polska Sp.z o.o. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 1

4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną: "Wheeler Polska Sp.z o.o. - Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia nr......", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

 

4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

4.10.W związku z tym ,że prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem różnych kanałów (sprzedaż internetowa,stacjonarna detaliczna ,hurtowa),może wystąpić sytuacja iż pomimo ,że w sklepie pokazują się produkty oznaczone jako dostępne (głównie przy dostępności:"Produkt dostępny w bardzo małej ilości") w rzeczywistości towar jest już niedostępny na magazynie.Wynika to z opóźnienia z jakim sklep on-line aktualizuje stany magazynowe z systemem magazynowym.W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia na dowolnym jego etapie.Jeśli zamówienie zostało opłacone,wpłata zostanie zwrócona najszybciej jak to możliwe jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.



V. Dostawa

5.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską.Jest też mozliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. Koszty dostawy można znalezć tu: http://wheeler.com.pl/Koszty-wysylki-cterms-pol-14.html Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

5.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.Termin ten może ulec wydłużeniu o czym Klient zostanie poinformowany.

5.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.wheeler.com.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia lub faktury VAT.



VI. Ceny i metody płatności

6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.

6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a) przelewem na numer konta bankowego 02 1750 0009 0000 0000 0276 9506,

b) za pobraniem (płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru)

 

c) płatności elektroniczne "Płatności IAI" (maksymalny czas zaksięgowania wpłaty to 15 minut).Banki obsługiwane w ramach tych płatności:

  1. Alior Bank
  2. Bank BPH
  3. Bank BPS
  4. Bank Millennium
  5. Bank Pekao
  6. Bank Pocztowy S.A.
  7. Bank Polskiej Spółdzielczości
  8. BGŻ BNP Paribas
  9. BLIK
  10. BOŚ Bank
  11. BZ WBK S.A.
  12. City Handlowy
  13. Crédit Agricole
  14. Deutsche Bank
  15. Eurobank
  16. Getin Bank
  17. Idea Bank
  18. ING Bank Śląski
  19. Inteligo
  20. iPKO (PKO BP)
  21. mBank (mTransfer)
  22. mBank mRaty
  23. Net-bank express
  24. Noble Bank
  25. Plus Bank
  26. Płacę z IKO
  27. Płacę z Orange
  28. Płatność Mobilna – Peo Pay
  29. Podkarpacki Bank Spółdzielczy
  30. Raiffeisen Bank Polska S.A.
  31. Spółdzielcza Grupa Bankowa (SGB)
  32. T-Mobile Usługi Bankowe
  33. Toyota Bank
  34. Volkswagen Bank S.A.

d) zapłata kartą płatniczą

e) gotówką przy odbiorze osobistym



VII. Prawo odstąpienia od umowy 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną) 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 5 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 




VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. Wheeler Polska Sp.z o.o.jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@wheeler.pl. Wheeler Polska Sp.z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. Wheeler polska sp.z o.o. ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w Naszym serwisie centralnym, który mieści sie w Majdanie przy ul.Równa 31,05-462 Wiązowna.W tym celu reklamowany towar należy dostarczyć do serwisu. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu. Koszt wysyłki do serwisu pokrywa kupujący. W sytuacji gdy reklamacja jest zasadna naprawiony towar odsyłamy do klienta na nasz koszt. Przed wysyłką lub dostarczeniem reklamowanego towaru do serwisu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

 

IX.Przygotowanie roweru do jazdy

 Rowery wysyłamy wyregulowane i wstępnie przygotowane do jazdy, w opakowaniu kartonowych. Na czas transportu demontujemy przednie koło, siodło, pedały i kierownicę. Pomaga to uchronić te elementy przed uszkodzeniami. Przed rozpoczęciem eksploatacji należy wykonać następujące czynności:

1.Ustawić i dokręcić kierownicę prostopadle do osi roweru (siła dokręcenia śrub w instrukcji)

2.Włożyć koło przednie i zabezpieczyć zapinając zacisk.

3.Mocno dokręcić pedały zgodnie z oznaczeniem: (R-prawy, w ramie korby z zębatką, L-lewy)

4.Włożyć sztycę razem z siodłem w rurę podsiodłową i ustawić żądaną wysokość z uwzględnieniem ogranicznika wysunięcia sztycy.

5.Sprawdzić działanie hamulców i przerzutek.

6.Założyć odblaski (biały-przód,czerwony-tył, pomarańczowe na szprychy)

7.Zapoznać się z instrukcją obsługi i warunkami gwarancji

8.Podpisać warunki gwarancji

 

 

 X. Postanowienia końcowe

10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

10.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę [podmiotu prowadzącego sklep internetowy].

10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Informacje na temat Administarora Danych Osobowych

1.Administrator danych  

Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, w jakim celu oraz w jaki sposób będą przetwarzane Twoje dane jest Wheeler Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Majdanie przy ul. Równej 31,  05-462 Wiązowna. W sytuacji pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych zachęcamy do kontaktu mailowego z Wheeler Polska (biuro@wheeler.pl ) lub telefonicznego (22 789-00-16).Cele i podstawy przetwarzania  

2.Odbiorcy danych Odbiorcy to inne firmy ,których udział będzie niezbędny do realizacji umowy kupna-sprzedaży (pamiętaj, że zawsze robimy to zgodnie z prawem!). Należą do nich:

a)    Firmy kurierskie –DPD (wykorzystywana do realizacji dostawy zamówionych towarów)

b)    Banki-mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18 (wykorzystywany do realizacji umowy kupna-sprzedaży w formie ratalnej)  

3.Czas przetwarzania danych Dane osobowe wynikające z Umowy kupna –sprzedaży przetwarzane będą do momentu wycofania  przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej. Dane z faktur przetwarzane będą przez okres obowiązkowego ich archiwizowania.

4.Twoje uprawnienia Ponieważ przetwarzamy Twoje dane, masz wobec nas prawo do:

a)    dostępu do treści swoich danych,

b) sprostowania danych,

c) usunięcia danych,

d)    ograniczenia przetwarzania,

e)    przenoszenia danych,

f)    wniesienia sprzeciwu,

g)    wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.

5.Czy musisz podać swoje dane? Podajesz nam swoje dane w pełni dobrowolnie. Przetwarzamy podane przez Ciebie dane osobowe, abyś mogli zrealizować złożone prze ciebie zamówienie,  robimy to na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody i art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.73 / 5.00 127 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-12
Wszystko OK. Polecam
2023-06-02
Szybko, sprawnie, bezproblemowo - polecam!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel